





Нещодавно відбулося засідання професійної спільноти вчителів інтегрованого курсу «Мистецтво», у рамках якого обговорювалося питання впровадження компетентнісного підходу до формування змісту та організації освітнього процесу, формування ключових компетентностей на уроках мистецтва, зокрема, загальнокультурних та естетично-художніх. Коробчук І.В., учитель НВК, Васьківська Ю.І, учитель Славутської гімназії №4 та Томчук О.В., учитель Славутської гімназії №4 ділилися досвідом впровадження особистісно-орієнтованого підходу, який забезпечує розвиток в учнів індивідуальних художніх здібностей (музичних, образотворчих та ін.), творчого потенціалу.
Під час практичної частини засідання вчителі виконували інтерактивні завдання і вправи, які педагоги зможуть впровадити у роботу з учнями.
