| Цільова аудиторія |
Посилання на ресурс |
| Класним керівникам |
Алгоритм дій класних керівників та вчителів по організації дистанційної роботи з учнями на період карантину |
| Вчителю та методисту |
Освоюємо сервіси для дистанційного навчання
Методичні рекомендації щодо організації проведення навчальних занять за допомогою дистанційних технологій для учнів 5-11 класів
Інструкція по роботі з ZOOM
Інструкція для роботи з Google Meet
Методика дистанційного навчання |
| Вчителям математики |
Повний цикл відеоуроків з алгебри для 7 класу
Теорема Вієта, алгебра 8 клас
Віртуальна дошка з відеоуроками |
| Вчителям фізики |
Матеріали для дистанційного навчання |
| Вчителям інформатики |
Інформатика 5-11 класу у період карантину
Матеріали для самоосвіти |
| Вчителям англійської мови |
Матеріали для дистанційного навчання |
| Вчителям німецької мови |
Матеріали для дистанційного навчання |
| Вчителям укр. мови та літератури |
Матеріали для дистанційного навчання |
| Вчителям хімії |
Матеріали для дистанційного навчання |
| Вчителям біології |
Блог для учителів біології
Відео |
| Вчителям початкових класів |
Методичні рекомендації для вчителів початкових класів |
| Вчителям історії |
Матеріали для дистанційного навчання
Сайт
Путівник з історії |
| Вчителям географії |
Матеріали для вчителів географії |
| Вчителям |
Розробки вчителів із репозитарію ХОІППО |
| Психологічним службам в умовах карантину |
Методичні рекомендації з питань організації діяльності психологічної служби системи освіти області на період карантину |
| Вчителям фізичної культури |
Матеріали для вчителів фізичної культури |
| Вчителям основ здоров’я |
Матеріал для вчителів основ здоров’я |
| Вчителям “Захист України” |
Методичні рекомендації дистанційні навчально-польові збори |