МАРАФОН ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ- НАТХНЕННЯ ТА ІННОВАЦІЇ В ДІЇ

Автор | 20 Січня, 2025

У січні відбулося засідання професійної спільноти «Мовно-літературна», у рамках якого учителі української мови та літератури продемонстрували лайфхаки своєї майстерності, ділитися досвідом, мали можливість знайти нові ідеї для роботи та отримати натхнення для вдосконалення навчального процесу. Координувала захід Антоніна Степанюк, консультант КУ «ЦПРПП» Славутської міської ради, яка презентувала   новий Професійний стандарт  «Вчитель закладу загальної середньої освіти» та  акцентувала  увагу  на  оцінюванні професійної діяльності педагога відповідно до нового документа.

Особливу увагу було приділено питанню сертифікації як шляху до професійного зростання.  Віта Мельник, учитель української мови та літератури Славутської гімназії №5,  яка успішно пройшла сертифікацію у 2024 році, надала  поради для успішного складання зовнішнього незалежного оцінювання, самооцінювання власної педагогічної майстерності та демонстрації практичного досвіду, ознайомила присутніх із питаннями якісної підготовки до сертифікації, етапів її проведення, платформами для онлайн-тестування.

 Під час практичної частини  Микола Самковський, учитель Славутського ліцею, акцентував увагу  на інтеграцію інформаційно-комунікативних технологій у сучасний  освітній простір для  підвищення якості та індивідуалізації  навчання. Світлана Ознамець, учитель Славутської гімназії №1, розповіла про створення навчальних матеріалів  та використання штучного інтелекту   під час навчального процесу.

Оксана Остапенко, учитель Славутської гімназії №1, поділилася досвідом використання ефективних  інструментів вимірювання результатів навчання  здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту  базової середньої освіти. Ірина Огородник, учитель Славутської гімназії №4,презентувала досвід з використання інноваційних технологій при проведенні сучасного уроку української мови та літератур, показала, як їй вдається налагодити взаємодію учасників освітнього процесу, спільно розв’язувати навчальні завдання, створити комфортні умови навчання, при яких кожен учень відчуває свою успішність, що робить процес навчання досконалішим.           Захід став цінною нагодою для обміну досвідом, отримання нових знань та пошуку інноваційних рішень  при викладанні української мови та літератури.