НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА У БАЗОВІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ: ВПЕВНЕНІ КРОКИ ВПЕРЕД

Автор | 1 Вересня, 2022

Реформування вітчизняної загальної середньої освіти, упровадження Концепції Нової української школи, Державного стандарту базової середньої освіти вимагає знаходження ефективних методів навчання, які б забезпечували успішне досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, розвиток їх ключових компетентностей та наскрізних умінь.

Призначення сучасної школи полягає в наданні якісної повної загальної освіти дітям шкільного віку, забезпеченні їх всебічного розвитку. Виходячи з цього, головним завданням сучасного вчителя є не бездумна передача матеріалів підручника, а необхідність зацікавити учнів навчальним предметом, поглибити їхні знання, формувати навички практичного застосування отриманих знань, формувати бажання самовдосконалюватися, бути готовими до життя. Саме тому, напередодні нового навчального року під час засідання професійної спільноти учителів освітньої галузі «Математика», модератором якого виступив консультант Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Славутської міської ради Олег Ставінський,  були опрацьовані методичні  рекомендації щодо викладання математики у 2022/2023 навчальному році, розглянуті окремі аспекти організації освітнього процесу у новому навчальному році через призму упровадження Державного стандарту базової середньої освіти (5-9 класи) та іституційного аудиту, йшлося про вибір учителями модельних навчальних програм та програмно-методичного забезпечення, Інтернет-ресурсів для викладання предметів, про формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класів та вибір інструментів його здійснення.

Олег Ставінський ознайомив присутніх з оновленою базою ресурсів для організації освітнього процесу у 5 класах НУШ та банком інструментів формувального оцінювання, які створені консультантами на сайті КУ «ЦПРПП».