Професійне зростання та нові горизонти

Автор | 25 Квітня, 2025

ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Управління закладом освіти в умовах розбудови Нової української школи і нових суспільних викликів: досвід та перспективи» стала важливою подією для педагогічної спільноти України. Освітяни обговорювали інноваційні підходи до управління закладами освіти, виклики сьогодення та перспективи розвитку НУШ.

Славутську громаду гідно представили фахівці з різних закладів освіти:

  1. Болкун Галина Людвігівна, директор Славутської гімназії №1 Славутської міської ради
  2. Бродюк Людмила Іванівна, вихователь-методист ЗДО №2 «Подоляночка» Славутської міської ради
  3. Гуцалюк Тетяна Валентинівна, вчителька початкових класів Славутської гімназії №5 Славутської міської ради
  4. Зайонц Інна Миколаївна, директор Славутської гімназії «Успіх» Славутської міської ради
  5. Леоненко Юлія Олександрівна, вихователь-інструктор з фізичної культури Центру розвитку дитини «Дивосвіт» м. Славута
  6. Мархайчук Марина Володимирівна, завідувачка бібліотеки Славутської гімназії №5 Славутської міської ради
  7. Нечипорук Тетяна Сергіївна, психолог Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Славутської міської ради
  8. Поліщук Тамара Леонідівна,вихователь Центру розвитку дитини «Дивосвіт» Славутської міської ради
  9. Пюро Світлана Олександрівна, вихователь Центру розвитку дитини «Дивосвіт» м. Славута
  10. Цикалюк Оксана Петрівна, вчитель початкових класів Славутської гімназії №5 Славутської міської ради
  11. Василець Оксана Сергіївна, директор Славутської гімназії №5 Славутської міської ради
  12.  Якимчук Галина Анатоліївна,  вчитель біології Славутської гімназії №5 Славутської міської ради
  13.  Янісевич Ірина Валеріївна, директор Славутської гімназії №4 Славутської міської ради

          Учасники обмінялися досвідом, презентували власні напрацювання та отримали нові ідеї для втілення в освітній діяльності. Їхня активна участь у конференції стала прикладом професійної зацікавленості, прагнення до змін та готовності розвивати освіту навіть у складних умовах сьогодення.