СУЧАСНИЙ УРОК МИСТЕЦТВА: ПРОСТІР ДЛЯ НАТХНЕННЯ ТА ТВОРЧОСТІ

Автор | 3 Лютого, 2025

У січні 2025 року на базі  Славутській гімназії №1 відбулося засідання професійної спільноти вчителів інтегрованого курсу «Мистецтво» на тему «Сучасний урок. Як зробити його джерелом якісної й натхненної праці учнів, школою самостійної творчості». Відкрила захід консультант КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Жанна Перуцька, наголосивши на важливості зробити кожен урок унікальним, змістовним та емоційно наповненим, оскільки   мистецтво не лише розвиває фантазію та критичне мислення, а й сприяє всебічному становленню особистості.

          У ході обговорення вчителі ділилися власними напрацюваннями та інноваційними методами. Так, Наталія Юрчук, учитель Славутської гімназії «Успіх», розповіла про ефективність роботи з підручниками «Мистецтво» в 5-6 класах  та активні методи навчання, що підвищують зацікавленість учнів.

          Юлія Васьківська, учитель Славутської гімназії №3, звернула увагу на важливість інтеграції цифрових технологій, мультимедійних ресурсів та проведення уроків на природі. Вона підкреслила, що творчий підхід до навчання мотивує дітей досліджувати нові можливості та самостійно створювати власні проєкти.

          Олена Волощук, учитель Славутської гімназії №6, порушила питання використання штучного інтелекту в мистецькій освіті. Це викликало жваве обговорення серед педагогів, які запропонували винести цю тему на окремий методичний захід.

          Анатолій Блага, учитель Славутської гімназії «Успіх», поділився досвідом викладання мистецьких дисциплін у 8 класах, акцентуючи увагу на практичному застосуванні знань у повсякденному житті.

          Оцінювання навчальних досягнень учнів стало ще однією важливою темою засідання. Жанна Куницька, учитель Славутської гімназії №1, ініціювала обговорення підходів до оцінювання за групами навчальних результатів, що дозволяє враховувати індивідуальний розвиток кожного учня.

          Засідання пройшло конструктивно та продуктивно. Учасники дійшли висновку, що сучасний урок мистецтва має базуватися на впровадженні інноваційних технологій, активних методах навчання та розвитку міжпредметних зв’язків. Це допоможе зробити навчання захопливим та ефективним, сприяючи розвитку творчих здібностей учнів і формуванню їхнього креативного мислення.